Fredag 23/11

God Morgon!

Fredag! Fantastiskt! För första gången på säkert 1,5 år ska jag ha riktig helg :) Känns lite konstigt :) Men skönt!

Ja dagen ser ut som veckans övriga. Dagiskörning och plugg. Bara det att jag ska ha en lite lunchdejt med fina Therese. Sen handla lite, plocka upp mamma/mormor som ska spendera helgen med oss. Och sen åker jag hem igen.

Jag nådde mitt mål igår, jag gjorde färdigt inlämningsuppgiften. Ska bara läsa igenom den ordentligt en gång till innan jag skickar in den. Sen läste jag igenom alla kapitel (6kapitel) vi ska ha läst ända fram till måndag och sen gjorde jag lite uppgifter :) Så jag är nöjd med gårdagen.

Jag hämtade grabbarna tidigare på dagis då det va dags för Lillprinsens 1-års kontroll på BVC. Ja jag vet 1 månad försent :) Så igår fick han sprutor igen :( Men han klarar dom väldigt bra. Sovit hela natten, dock fick han alvedon i förebyggande syfte.
När jag ändå va i Svenljunga gjorde jag ett stopp på bolaget åt Nicke, hämtade ut ett paket på Kinds Järn och lämnade in nya scheman för grabbarna till Kommunen..

Lillprinsen han växer på, dock hade han inte gått upp i vikt. Men iom att han äter så bra så är varken dom eller jag orolig. Hade han haft dålig mage och ätit dåligt hade det vart en annan sak. Men han går ju mycket och är nästan aldrig still så det är inte konstigt..

Mm, beställde ljus från Yankee Candle häromdagen. Dom kom igår.. Oj så gott det luktar! Doften på dom är Christmas Cupcake och jag rekommenderar dom varmt :)

Så det va alltförmej. Nu ska jagmysa med mina morgonpigga barn, båda två för omväxlings skull!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0