Lördag 17/11

God Lördag!

Inatt har jag fått sova, i sängen!
Jag har sovit rätt bra ändå. Men känner mej inte utvilad.

När jag hade lämnat kottarna på dagis igår så åkte jag hem. Jag fixade lite. Tömde diskmaskinen och så. Sen satte jag mej med böckerna en stund.

Gick ut och kastade in ved och tände upp i pannan.
Tänkte jag skulle hinna ta en dusch innan det va dags att hämta kottarna men det hann inte bli såpass med varmvatten.
Istället hämtade jag kottarna klockan 12 och sen tog vi en sväng till mormor för att lämna hennes telefon.
Trött som attan va jag så vi va inte där så länge.
När vi kom hem så kom Pappa Nicke samtidigt :)
Storprinsen blev överförtjust.
Jag satte igång med maten direkt och Nicke gick upp och fixade badvatten till han och grabbarna. Jag gick upp med dom när jag satt lasagnen i ugnen.

Storprinsen är lite sådär över att behöva bada med både pappa och Lillebror. Så igår provade vi att han duschade själv istället. Och det gick kanonfint. Han har klagat när jag har duschat honom, men när han själv fick sköta vattnet så gick det bra.
Duktig kille!

Sen gick vi ner för att äta och när vi ätit och disken va undanplockad så va det mys.

Idag blir det nog inget vidare avancerat. Pappa Nicke ska vara hemma idag :D
Han skulle nog fixa med den nya brevlådeupphängningen :)
Men annars blir det nog lugna gatan här hemma. Måste ta fram snabeldraken en sväng!
Och kanske damma lite :)
Får se lite vad jag orkar med.
Huvudet känns nån storlek för liten idag :(

Hoppas alla får en fin dag iaf!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0