Onsdag 14/11

God Onsdag!

Oj vad gott jag sovit inatt. Som en liten bäbis :)
Skööönt!

Idag är det dagisdags igen, lämna 9-15!
Medans dom är på dagis så ska det städas och grejjas lite.
Se om jag hinner öppna skolböckerna lite med. Börja läsa lite smått :)
Kan ju vara skönt och ha läst igenom det innan allvaret drar igång på måndag :)

Det gick bra för grabbarna på dagis igår. Jag lämnade vid dörren för första gången igår och det va inga som helst problem.
När dom va lämnade så tog jag mej en tur till min mamma. Vi drack lite kaffe i lugn och ro.
Vi va nere på Willys och handlade lite smått. Sen åkte jag hem, gjorde mej lite kaffe, tog en dusch och läste igenom lite info om skolan.
Sen va det dags att hämta hem gangstrarna.
Storprinsen ville inte riktigt åka med hem. Så det tog en halvtimme innan vi kom iväg från dagis "/ Det är väl roligt att han trivs men ändå..
Väl hemma så va det dags att sätta igång med maten.

Pappa Nicke skulle hjälpa Arne med att sätta ner jordankare till vårt nya "brevlådeplank", fick brev från posten om en önskan att flytta brevlådorna till vår sida av vägen. Så då får vi väl göra det.
Sen kom han in och åt med oss och drog sen iväg på möte.
Jag och Storprinsen myste i soffan eftersom Lillprinsen redan sov. Han va hemskt trött efter dagis.
När Storprinsen lagt sej plockade jag fram lite gott och slängde på "Johan Falk - Spelets Regler"
Säger bara: Joel Kinnaman, nom nom nom!!
Pappa Nicke kom hem runt 21 tiden och tittade färdigt filmen med mej. Sen gick vi och la oss.

Så, vad händer idag gott folk?

Hur läcker får man bli egentligen??


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0