Tisdag 20/11

God Tisdag!

Vaknar med huvudvärken från helvetet! Men den är nog här för att jag fått sova hela natten.

Idag är det dagis och plugg på schemat. Måste bara ta mej iväg så jag kan skicka iväg ett paket jag glömde skicka igår.

Första dagen som student gick ganska bra. Känner mej nöjd med vad jag presterade igår. Det är ingen lätt uppgift jag har fått. Men tänker man bara efter och hittar rätt sidor på nätet att hitta information från så är det inga problem.
Har en vecka till på mej innan den ska vara inlämnad och känner mej inte direkt stressad.
Körde ganska stenhård plugg på förmiddagen igår, vid halv ett åkte jag mot stan för att först äta lunch med Therese och Erik. Sen pkte jag upp till City Gross för att storhandla. Gud vad skönt det va att gå där utan attbehöva höra "mamma får jag en sån?" "Mamma jag vill ha en banan!"
Det va lugnt och skönt!
Jag hann hem och tände upp i pannan och plockade in alla varor innan gangstrarna skulle hämtas.
Så roligt att hämta dom när dom anfaller en med kramar och pussar! :)

Vi åkte hem och gjorde egen pizza och myste bara. Båda barnen kom i säng innan klockan 19, vet inte när det hände sist. Men dom va väldigt trötta!
Då öppnade jag böckerna en liten stund. Nicke hjälpte mej lite grann.
Men allt bara snurrade i huvet så jag la ifrån mej det igen.
Va så trött, så vid 20 gick jag och la mej och läste lite i min vanliga bok :) Somnade så skönt runt 21 tiden :)

Hoppas ni får en fin dag allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0