Fredag 7/9

 
 
 
 

God Fredag!

Jisses vad dagarna knallar på.. Tyckte det va igår det va måndag.

Anyway!
Pappa Nicke va hemma igår när Storprinsen kom upp så det gjorde attdet va lite svårt att lämna honom på dagis. Men det gick!
Jag och Lillprinsen åkte hem, han tog sin vanliga nap. Jag hängde lite tvätt. Nicke kom hem och åt frukost med mej.
Sen följde han med och hämtade Storprinsen på dagis! Oj vilken glad kille han blev :)
Vi åkte till stan och hem till mormor en snabbis innan vi åkte för att äta lunch med Finaste Therese!
Efter lunchen stack jag in lite snabbt på Rusta för att köpa tavellister. Sen åkte vi hem :)
Jag grejjade lite på den lilla toaletten, skruavde upp en tavellist och handdukshängaren :)
Sen fixade jag lite mat. Kvällen blev jättelugn framför teven (som vanligt) innan jag kröp ner i sängen.

Idag blir det en lugn dag. Dagiskörning bara egentligen.
Och säkert lite plockning, fix och bus med barnen!
Nån som kanske är sugen på att komma på en kaffe? :)

Ha en fin dag!

~ Puss & Kram

 

Mammas städkille

Lånar Bobbos keps :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0