Söndag 30/9

 
 
 
 

God Söndag!

Sista dagen i September! Hua!

Igår så packade jag med barnen och åkte till min syster och barnens kusin Isabell så dom skulle få leka av sej lite.
Vi pratade lite skit, drack kaffe och åt lite lunch.
Sen åkte vi en sväng till affären för att handla lite smått och gott..
Och sen åkte vi hem. Pappa Nicke va hemma när vi kom hem.
Eftermiddagen va väldigt lugn. Jag grejjade lite, plockade och pillade lite smått..

Vi har åteupptagit potträningen med Storprinsen igen. Denna gången går det bättre.
I fredags eftermiddag hände det några olyckor. Igår va det nån bara. Men igår kissade han också på pottan 2 gånger :) Han har en såndär spelande potta och igår då så upptäckte han hur kul det va när den började spela :)
Nu i veckan ska dom köra lite potträning på dagis med. Det är på iniativ från personalen där. Tycker jag är fantastisk bra!
Att det inte bara blir ett "tvång" hemma. Utan att dom kan hjälpa till :)
Så vi hoppas att det kommer gå bra. Kommer nog bli mycket tvättande, men det blir väl..

Idag har vi en oplanerad dag. Funderar på om vi ska åka till Finaste Therese!
Får se vad pappa Nicke säger.
Men först ska han rensa avloppet i köket!
Sånt får han helt enkelt fixa. Finns nog inte mycket annat jag tycker är vidrigare än det.

Tack för idag, slut för idag!

~ Puss & Kram

 

Fått belöning för han kissade på pottan :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0