Tisdag 18/9

God Tisdag!

Mycket bättre sömn inatt, och inget besök i sängen.

Igår tog jag det allmänt lugnt. Kände inte direkt för att göra nåt vidare.
Jag hämtade Storprinsen på dagis och vi åkte till Svenljunga för att handla lite.
Lillprinsen va hemma med mormor och myste :)
När vi kom hem hade han fått i sej lite lunch och va nöjd och belåten.
Storprinsen somnade i bilen 5 minuter innan vi va hemma igen, så typiskt. Men han fick sova en stund iaf.
Grannen Frida va över på en kaffe och Tim busade med grabbarna.

Jag va hemskt utmattad igårkväll så jag låg på soffan och slumrade i 1,5 timme innan jag fick ork till att flytta mej till sängen.
Det är väl nätterna som Storprinsen inte sovit ordentligt som gjorde det antar jag.

Idag blir det dagiskörning.
Sen när han kommit hem ska vi baka bullar. Och det fick vi verkligen inte göra innan han kommit hem minsann. Haha! Han ska väl slicka av slickepotten med nötcremen antar jag. Det brukar han ju få göra :)
Men annars blir det ganska lugnt idag med.
Vet inte om jag åkt på en ny sväng av förkylning för det vill inte riktigt ge med sej :(
Men men.. Vad är en bal på slottet :)

Hoppas iaf ni får en fin dag idag.

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0