Torsdag 6/9

God Torsdag!

Idag va det riktigt kallt ute. Så det blir nog en ganska fin dag :)

Lämningen på dagis igår gick super! Inget krångel alls.
Medans han va på dagis va jag och Lillprinsen hemma. Han tog en liten nap och då passade jag på att måla upp texten i vardagsrummet (bild på det kommer)
Lagom till jag va klar så vaknade han.
Efter vi hämtat Storprinsen så åkte vi hem och åt lite lunch.
Sen målade jag upp texten i Lillprinsens rum (bild kommer),

När Lillprinsen senare sov såpassade jag på att måla texte i vardagsrummet en andra gång. Och då kom pappa Nicke hem :)
Vi skulle gå över till grannarna och fila lite och han följde med dit. Sen gick vi hem för att laga mat. Storprinsen bråkade så han fick gå upp på sitt rum. När vi kom upp för att prata med honom så hade han somnat. Och det gick inte väcka upp honom. Så Nicke bytte påhonom och gick upp och la honom igen. Utanvarken mat eller välling "/ Men men, han har sovit hela natten iaf!
Lillprinsen fick sej lite gröt och sen bims i säng.

Vi åt lite mat och tittade på "Hamilton - I nationens intresse"
Kan ju inte påstå att den va superduper bra! Det va drygt mellan alla action scener.. Så hoppas nästa film inte är så dryg!
Efter filmen gick vi och la oss!

Idag ska Storprinsen till dagis.
När vi hämtat honom så åker vi och hälsar på mormor en sväng och sen träffar vi Finaste Therese för lite lunch!
Annars blir det nog ganska lugnt idag. Pappa Nicke skulle va "ledig" idag. Han skulle bara iväg en snabbis och göra nånting. Så typiskt när vi har planer "/ Men men!

Jaja, hoppas alla kommer ha en bra dag!

~ Puss & Kram

 

Vardagsrummet!

Lillprinsens rum!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0