Kvällsblogg

Satte mej i sängen med mina skolböcker, tänkte jag skulle passa på att kvällsplugga lite när gubben ändå inte är hemma. Men kom på att jag faktiskt fortfarande inte sett 3:e avsnittet av "En pilgrims död" så det ska jag se nu :) Motivationen till kvällsplugg finns väl kanske inte riktigt. Det lät bra iaf :) Men känner inte att jag kommer mycket längre nu än vad jag gjort tidigare idag. Skulle göra ett par uppgifter från skivan som är med i uppgiftsboken.
Det handlar om att jag ska göra en resultat och balansrapport, på ett annat sätt mot vad jag kan. Jag började men det blev helt knasiga siffror. Företaget skulle gått med vinst på över 7 miljoner :) Haha! Lägg ner bara!
 
Bar upp Storprinsen till sin säng för en stund sen. Han somnade här jämte mej i våran säng. Han sa att han ville sova här hela natten :) "Det är mysigt att sova hos dej mamma" haha han är la för söt :)
Lillprinsen sover som vanligt sen en timme tillbaka.
 
Söt han va efter badet va :)
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0