Lördag 12/1 2013

God Lördag!

Äntligen lite helg och ledigt! Skönt.

Men tänkte ändå försöka sätta mej och plugga lite i eftermiddag medans Lillprinsen sover.
Barnens farfar kommer hit idag en sväng och då vill Storprinsen ändå inte leka med mej :D haha! Så om jag får någon ro till att plugga lite så ska detta göras.

Pappa Nicke är iväg och jobbar :( Så tråkigt är det!
Men men.. Det gör väl gott på lönen om inte annat och det kanske behövs nu när bilen måste lagas igen. Men bad skönt det ska bli och köra en bil som inte hoppar och skuttar eller låter när jag svänger :)
Och dessutom får han väl tjäna in de pengar till den bot han kom hem med igår :( Suck! Inget bälte = 1500 kr i böter!

Igår så fick vi en ny uppgift i skolan. En sån uppgift som jag gillar. Kalkyluppgift! Yayy! Det va mycket man redan kunde men ändå lite nya grejer.
Kul tycker jag att det är.
Tuggade på med den och jag är helt ärligt inte långt ifrån klar :) Och den ska va inne nästa söndag :) Wiee! Men skönt att ligga ett steg före :)

Innan jag hämtade gangstrarna så åkte jag till Sexdrega för att hämta revben till kvällens mat :) Mums! Men jag vart lite besviken för dom va inte lika goda denna gången som dom brukar. Lite väl svarta och hårda :(

Idag blir det väl annars lite småfix här hemma. Det brukar det ju bli :)
Ingen som känner för att komma och leka lite?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0