Måndag 14/1 2013

God Måndag!

Njae, inte fullt så god! Ungarna har lyckats smitta mej. Det bultar i huvet, näsan rinner och öronen gör fruktansvärt ont. För att inte tala om halsen!
Så nu fick jag gnälla lite med!

Gårdagen va ganska lugn faktiskt. Jag grejjade och fixade medans Lillprinsen sov 7,30-11,45. Pluggade lite, tvättade, eldade. Ja allt vanligt.
Barnen va feberfria igår båda två så det blir faktiskt ett försök med dagis idag.
Klarar dom det så klarar dom det :)
Annars är ju mormor här och tar dom lite så jag kan få lite pluggande gjort..

Vid 12,30 packade vi oss i bilen för att åka mot göteborg.
Ett stopp i stan blev det givetvis! Storprinsen som va hemskt trött va givetvis väldigt gnällig på eftermiddagen. Men det släppte efter ett tag och han och kusin Isabell busade på. Ja Lillprinsen försökte hänga på i deras tempo :)
Vid 18 tiden va dom så trötta så jag packade in dom i bilen och åkte hemåt.
Det va bums i säng med dom små. Själv satt jag faktiskt uppe, tvingade mej mest då jag tände upp i pannan och kändes onödigt att bara köra en panna.
Tittade på "en pilgrims färd" som är baserad på Leif GW Perssons böcker och den handlar om Palmemordet.
Liten miniserie!

Idag ska jag då försöka plugga.. Inget annat. Jo! Måste åka och hämta spjällhuset! Och handla lite! Suck!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0