Torsdag 10/1 2013

God Torsdag!

Huvudvärken sitter i, inte lika farligt idag dock. Nicke masserade upp min nacke igår så jag hoppas det ska ge med sej idag.

Fick faktiskt gjort en del igår. Har lite kvar som ska in i skrivningen. Sen ska jag hoppa på och göra en affärsplan. Hujedamej!
Jag har noll fantasi så det kan bli väldigt svårt! Men men, den ska va inne på tisdag så jag hoppas jag kommer på nåt bra till dess.
När jag hämtat hem mina gangstrar igår så fjorde jag krabbelurer till kvällsmat. Pappa Nicke var inte jätteförtjust i det men barnen dom åt ordentligt. Storprinsen åt för första gången denna veckan ordentligt, utan nåt bråk.. Skönt!

Efter maten så var det bus och lite mys innan dom gick och la sej.
Själv va jag inte så sen i säng som vanligt.

Idag ska jag iväg till Svenljunga en sväng och möta Sofie, hon som hade Partylitedemonstrationen.
Hoppas jag får meddelande om att spjällhuset kommit idag med så jag kan hämta det samtidigt när jag ändå är där.
Och bilen den fortsätter krångla.
Antispinnen går i när jag svänger höger. Nån säger att det är en ABS krans och någon säger hjullager.. Uff! Känner inte att ekonomin finns till detta just nu då ett nytt hjullager kostar 1700:-
Men men..

Annars ska jag försöka plugga lite idag..

Och ni som ska ge er ut på vägarna idag kör väldigt försiktigt. Det spöregnade igårkväll och har frusit på under natten. Så blankis är att räkna med!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0