NY

God morgon världen. Jag bärjar ed att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Samtidigt som jag inte direkr har hunnit har jag inte haft lust att blogga nånting det senaste. Det har krånglat massor för mej med både FK och A-kassa. Men nu kände jag att jag ville göra ett litet ynka inlägg iaf :D Dagen D börjar närma sej med stormsteg! Igår satt jag på altanen hur lugn som helst och sa till min kompis att "om 4 veckor så åker vi till New York! Så jävla skönt ska det bli" men jag har ju räknat helt galet. Det blir det ju inte. Det e ju bara 2 och en halv vecka kvar. Jisses, då fick jag lite resfeber med en gång :) Massor att fixa innan man ska åka, maten till mina barnvaktande mammor ska inhandlas och det var inte lite mat dom krävde :p haha! Det är dom värda som ställer upp som barnvakter en hel vecka.. Idag ska vi åka till syster/moster en stund på förmiddagen. Fika och tjöta lite skit. Sen ska vi åka till knalleland och inhandla nya skor till Lilleman och lite nya kläder till mej :D Goaste Fia ska följa med. Till helgen är drt ju påsk! På påskafton kommer hela familjen Vuorela-Hall hit och grillar och myser med oss.. Ska bli så mysigt så. Annars blir det väldigt lugnt för våran del i påsk då Nicke jobbar ganska mycket nu då dom ligger efter massor på hans jobb. Och För att cheferna är lite puckade så blir andras familjer drabbade.. Tänk på lönen när den kommer Är det många som säger.. Nu är det så att jag inte bara bryr mej om det, jag har hellre min sambo hemma! Prinsen är just nu inne i en pappa-period och då är det ganska jobbigt att vara ensam med honom hela dagarna och kvällarna då han absolut inte lyssnar på mej. Men det är ju övergående de med som tur är.. Nääää nu ska jag dricka Mitt kaffe och njuta av tystnaden så länge den varar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0