Resultat

Så kom resultatet på mitt slutprov idag: 10/16 poäng.
Det stod att slutprovet bara bedöms med "E" eller "F" och att jag då fick ett "E" så jag får väl vara nöjd.

Men nu ska jag bara lyckas få tag på dom och boka in ett betygssamtal. När jag ringde innan så fick jag inget svar. Dom har väl gått hem för dagen antar jag. Så får vänta ytterligare ett par dagar innan jag kan släppa denna kursen helt.
Lite svårt att slappna av på mitt jullov när det blir såhär.

Det dumma nu är ju att om jag får tid för betygssamtal nästa vecka så har jag barnen hemma, och det är ju inte så bra. Nicke ska jobba nästa vecka. Måste kunna sitta i lugn och ro och prata med dom ju. Får se om det går att lösa på nåt sätt..


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0