Tisdag 12/6

God Tisdag!

Här är vi vakna tidigt allihopa. Lillprinsen började jollra precis när jag skulle gå upp.Och när Pappa Nicklas va uppe på toaletten så kom Storprinsen ut! Suck!

Igår så åkte vi in till stan vid 12 tiden. Mamma/mormor skulle plockas upp för hon skulle lämna in födelsedagannonser till Borås Tidning . Sen lämnade jag in min telefon och sen mötte vi upp min syster i knalleland. Vi kika lite på Eko. Anledningen va ju att jag skulle hitta jeans. Med jag är inte så förtjust i dessa stuprörsjeans som finns överallt. Så det blev inga jeans. Sen gick vi och fikade lite, Lillprinsen fick lite mellis. Efter fika gick vi mot bilen och åkte och köpte snus till pappa Nicklas. Och sen påminde mamma mej om att jag faktiskt skulle ha en dörrkarm med, så då åkte vi bort till byggmax och köpte detta. Så nu gäller det bara för pappa Nicklas att få upp den med.
Vi kom hem såpass sent så det va hög tid för Lillprinsen att gå och lägga sej. Storprinsen va ute en stund så jag kunde lägga honom i lugn och ro. Pappa Nicklas jobbade sent igår och va hemma lite innan 21.

Idag har vi väl inget direkt planerat. Storprinsen ska till dagis. Och i eftermiddag kommer förhoppningsvis min sångerska och färgar mitt hår. Annars blir det lugnt. Om någon är sugen på lite kaffe så är ni välkomna :) Beställde tårtor till Storprinsens kalas igår. Det blir nog smaskigt :)

Ja som ni märker lyckades jag hitta ett sätt att blogga från telefonen iaf. Det tar en stund eftersom jag inte kan telefonen nåt vidare. Och det är säkert massa stavfel med, men det får ni stå ut med. Dock kan jag ju inte bjuda på några bilder då jag inte ens kan ta ett kort med den här telefonen :(

Men hoppas ni får en bra dag iaf!

Kommentarer
Anonym

Ja, karlar är inte så snabba på att fixa grejer. Jag gjorde så att jag skruvade upp en hylla snett. Detta störde sig min sambo på. Efter det så räcker det att jag bara säger att jag ska skruva upp något eller spika upp något så är han där snabbare än blIxten och fixar det som jag hade tänkt fixa :D.

Det är inte illa att ha en egen sångerska som färgar ditt hår ;)

2012-06-13 06:26:25
URL: http://lillamammabitchen.bloggplatsen.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0