first day

Då va första dagen hemma till ända snart.. Och vad har jag egentligen gjort för nyttigt idag? Inte ett skit egentligen! Men men, man får ha slappdagar med.. Men jag har ju faktiskt tvättat 2 maskiner tvätt och röjt lite i köket, men annars har det faktiskt vart på den slappa sidan idag.
Men imorn var det väl tänkt att jag skulle åka till Dalsjöfors och till min Helen en sväng. Se hur jag ska få till detta när jag egentligen har 1000 saker jag borde göra hemma. Äsch man får la ta sej tid, jag ska ju trots allt va hemma ett tag till ;) haha..

Nu ska jag lägga mej på soffan och gosa med kissen tror jag. Det ser så skönt ut där hon ligger =)

Pöss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0