kafferep

Idag har vart en riktig fikadag. Först kom min bästaste kompis i hela världen (Renée) med hennes mysiga mamma och drack kaffe och prata massa skit. Sedan kom Nickes päron och min svägerska som också ville ha lite kaffe. Så nu studsar den lilla bebben i mage av allt kaffe den fått idag. Jag har ju dock inte druckit så värst mycke, men det är mer än vad jag normalt dricker på 2 dagar annars (en kopp om dagen ungefär) men nu har alla åkt så nu sitter jag här, pojkkarna är i garaget (för ovanlighetens skull ;))  så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Rasta snabeldraken kanske, dvs dammsugaren! Eller så kanman bara göra ingenting! Fast det vet jag inte om jag har nån lust till samtidigt faktiskt. Nääe, jag får nog ta och tänka över detta vad jag ska göra dom sista timmarna av helgen. Så då går jag och gör det så kanske jag berättar för er sen vad jag har hittat på.

Hej så länge!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0