måndag

Klockan ringde på tok för tidigt idag. Tyckte jag iaf, fast den ringde ju när den skulle. Snooza ett par gånger som jag brukar. Sedan satte jag ner foten på det iskalla golven. Gnuggade mej i ögonen och reste mej upp. Till min stora förvåning höll jag på att ramla ihop igen. Vilken smärta! Så ont i magen! Men det släppte, jag gick ut i köket och gjorde smörgåsar, då kom det igen! Guuud vad är detta..? Vet fof inte vad det är. Men jag åkte allt och jobbade ett par timmar tills det gjorde så ont så jag mådde illa. Då beslöt jag mej för att åka hem. Men jag gjorde ett tappert försök iaf. Och i vanlig ordning på måndagar så va min partner sjuk.. Så jag fick jobba själv dom timmarna jag va där. Och det gjorde inte det hela lättare.
Väl hemma la jag mej på soffan en stund. Vilade lite. Då min störiga inneboende (lillebror) satt och frågade varannan minut om jag sov lyckades jag ju inte med detta. Fast det kanske va lika bra de. Då somnar jag tidigt ikväll förhoppningsvis. För imorn är en ny arbetsdag.

Nu ska jag iaf lägga mej på soffan. För middan och disken är avklarad. Så nu kan ja faktiskt slappa ikväll! Känns rätt gôtt faktiskt!

Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0