God morgon!

Kvällen igår var lugn. Var över hos dom nya grannarna en sväng ochdrack lite kaffe o kollade på medans dom la golv i köket :) Alltid treligt att se på när andra jobbar. Sen var det dax för att lägga Prinsen. Det tog en stund innan hn somnade, vilket inte är så vanligt. Men när han väl somnade så sov han hela natten, fram till klockan 6. Och då kom han upp och drack "lelle" i mitt knä. Och sen dess har han inte rört sej ur soffan, det är absolut inte sama kille som han brukar vara. Så något är uppenbart fel med honom :( Så jag ska ringa till vc om en timme och se om vi får komma dit. Annars ska jag fan ta mej byta vc. För vi ska få den vård vi behöver annars är det ju ingen nytta med, jag menar jag känner väl mitt barn bäst? Och det kvittar väl om han inte har någon feber när man åker dit. Dom får ta lite prover på honom så får vi se vad dom säger. Jag "hoppas" dom hittar något så man vet vad felet är. För nu är det nog med att han ska va sjuk hela tiden.

Annars blir det en ganska lugn dag skulle jag tro. Om vi inte kommer iväg allt för sent ska vi åka en sväng till EKO och köpa nya stjärnor till mina fönster. Dom jag har haft innan var ganska trasiga nu kan man säga. Så vi beslöt oss för att kosta på oss nya. Se om vi kanske kan hinna med en kopp kaffe hos mormor med och se hur hon mår :)

Vad ska ni hitta på idag gott folk?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0