1:a December 2011

Ja då går vi in i December månad! Snart har vi ett helt nytt år framför oss. Och det här skitåret lägger vi bakom oss helt och hållet.. Finns tyvärr inte mycket positiva saker att säga om 2011! Det är så mycket ledsna saker som har hänt. Så jag tror inte att 2012 kan bli sämre. Eller ah, jag hoppas inte i vart fall..

Då får vi nog allt titta på julkalendern idag med och se vad det kan vara. Måste ju säga som vanligt "det va bättre förr" Men ska kanske inte dömma ut den innan jag sett den. Men tacka vet jag "Trolltider"

Annars händer inte så mycket. Vi har varit lite sjuka nu i omgångar.. Det blrjade med storprinsen, sen hoppa de över på mej, lillprinsen har hosta och Nicke känner sej krasslig.. Men man är ju som sagt inte sjukare än vad man gör sej. Så i måndags fick jag ett jävla städryck, trots feber, och dammade, dammsög, strök gardiner, tvättade ich småpillade.. Jag var helt slut på kvällen men det var det bannemej värt.
Tomtarna har inte kommit upp här
Än, men lådan är nedtagen från vinden iaf. Får se när det hinns med..

Nu ska jag hå och mysa med mina killar som tyckte det va morgon tidigt idag :s


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0