Sedär ja!

Då va Prinsen stoppad i säng, nu ska jag strax knalla över till grannarna för tt låna deras dusch då våran röris va här och har kopplat från vattnet i våran. Så nu står vi utan dusch i nån månad eller så.. Så kul så! Märker ni att ironin flödar?! Så nu blir det att besöka släkt och vänner för att duscha.. Kan bli enna knasigt detta här, men det får allt gå..

Dagen idag på jobbet var ganska bra. Nu börjar folk förstå att vi inte kommer att vara kvar mycket längre. Och dom tycker att det är tråkigt. Känns skönt att höra dom säga det faktiskt.. Man känner sej så omtyckt :) Jag kommer allt att sakna allihopa! Det är en sån gemenskap där tycker jag som jag inte har känt på mycket länge. Visst finns det sura och tvära människor, men långt ifrån många! Men idag pratade vi med den fackliga förtroende mannen så nu jävlar ska vi se om vi kan göra nåt åt idioterna :) Hoppas hoppas hoppas!

Nä, nu ropar duschen.

Höres!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0