Torsdag 110929

Torsdag redan, vart tar veckorna vägen? Hinner inte med riktigt.. Ahja, de e la så de ska va då..

Gårdagen va inte så effektiv, hade små värkar hela dagen. Men tog mej ändå orken att åka till mamma så Prinsen fick lite våfflor :) Men vi stannade inte så länge. På hemvägen gjorde jag ett stopp på Ica Maxi för att inhandla nappar till lillbäbisen vilket jag kom på att kanske är nödvändigt :) Hehe.. Prinsen satt kvar i bilen och sov en stund när vi kom hem så jag la mej på soffan och bara va.. Värkarna avtog så smått men dom va där hela tiden. Så tänkte att jag kanske inte skulle få sova så mycket så strax efter 20 gick jag och la mej :) Jag har vaknat ett par gånger inatt, men enbart för att Prinsen har pratat i sömnen (tror jag) När han satte igång visste jag inte vad klockan var och trodde Nicke hade försovit sej men då va ju klockan bara halv 3. Tur jag inte väckte honom :D Haha
Imorse när jag kom upp i Prinsens rum så har han under natten fått av sej sin pyjamas :s Vart varm kanske? Vad vet jag..

Idag är det besök hos BM som gäller, sen ska jag hämta Prinsen och åka till min älskade Fia! Saknar massa! Men nu äntligen har vi hittat tid till en liten träff :) Sen kommer min mamma hit idag, hon ville vara här nu när jag hade värkar igår! Eftersom hon ska passa Prinsen när det väl kör igång på riktigt så kanske det är lättast :)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fixa Prinsen till dagis!

Ha en underbar dag!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0