Onsdag 29/8

God Onsdag!

Oj så tidigt jag vaknade idag! Klockan 4. Vaknade och va kissenödig och kunde inte somna om "/
Jag brukar aldrig ha svårt att somna om men just idag hade jag det. Men men. Så är det ibland.

Igår så va vi hemma hela förmiddagen. Jag tvättade och eldade lite. Storprinsen är bättre. Men fortfarande inte helt 100. Så han får nog faktiskt va hemma resten av veckan. Skickar jag honom till dagis så blir det nog värre tror jag. Det har hänt förut.
Anw! Vi åt en lite tidigare lunch (mot vad vi brukar) och åkte mot stan för att hämta upp Finaste Therese. För att sen åka till mamma och dricka kaffe.
Vi fick presenter ända från Slovenien. Lillprinsen fick leksaksbollar, Storprinsen fick ett paket med racerbilar. Jag fick ett jättefint armband! Lägger upp en bild på det.
Jag märkte att Storprinsen blev väldigt tjurig så jag frågade om hanva hungeig och det va han ju. Så då beställde vi pizza och sen blev han lite gladare.
Sen va det dags för hemfärd. Vi körde hem Fina Therese och styrde bilen hemåt. Väl hemma så var det nattning direkt av Lillprinsen. Jag och Storprinsen myste ner oss i soffan och tittade på teven lite innan det va dags för honom att gå och sova.
När han lagt sej tog jag fram godisskålen och satte på Romeo & Julia och myste ner mej själv i soffan. Pappa Nicke kom hem runt 21-tiden.
Och då va det läggdags för en übertrött mammi!

Idag blir det en ganska full dag! Vi ska åka och handla med Finaste Therese. Hon har äntligen flyttat in i lägenheten nu och behöver handla massa mat/basvaror! Så det ska vi göra. Sen ska jag köpa kabelkanaler så vi kan gömma undan alla hemska kablar.
Måste stanna till på Holgers när jag åker hem och köpa en ändpanna!
Oj det va nåt mer. Jaa, kanske åka till Rångedala och hämta en overhead maskin med. Får se om hon svarar idag bara. Och isf måste jag köpa lite färg, penslar, overhead papper/penna sen är det bara att sätta igång :) Ska bli kul faktiskt :)
Full rulle kanelbulle! :)

Vad hittar ni på idag då?
Hoppas ni får en bra dag iaf!

~ Puss & Kram

Duktig kille :)

 

Fina armbandet! 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0