Torsdag 30/8

God Torsdag!

Ingen direkt god morgon dock! Sprängande huvudvärk och halsont! Hinner, vill inte, kan inte, orkar inte bli sjuk nu!

Anyway, vi åkte mot stan igår vid 9,30. Plockade upp Therese och åkte och handlade. Körde hem hennes grejer och sen åkte vi till mamma och drack kaffe, barnen åt lunch. Sen tog vi en sväng nere i knalleland. Rusta och Jysk.
Vi körde hem Therese med alla hennes grejjer hon köpt till lägenheten. Sen hämtade vi upp brorsan och körde upp han till henne.
Sen ut till Rångedala och hämta overhead-maskinen och sen hem.
Blev en betydligt längre dag igår än jag trodde.
Men nu har jag allt till att börja skapa mina väggtexter :) Eller näe! Min skrivare ville inte vara med mej igår så jag måste köpa bläckpatroner! Suck!

Så idag då! Storprinsen ska till dagis, för igår va han totalt feberfri! Så då får han åka dit och leka av sej lite. Kan både jag och han behöva!
Annars blir det bara att fixa bläckpatroner. Sen lugna gatan tror jag. Om inte den här huvudvärken ger sej så kan det bli en lång dag!

Ha en fin dag!

~ Puss & Kram

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0