120504

God Freeeedag!

Tänk att det redan är fredag!
Förstår inte vart dagarna tar vägen.

Gårdagen bjöd på massa sol.
Medans Storprinsen va på dagis så myste jag och Lillprinsen massor innan det va dags att hämta hem honom igen. När vi kom hem igen så skulle Storprinsen vara ute. Givetvis fick han det. Jag och Lillprinsen spenderade tiden på altanen.
Han va sådär gnällig och kinkig igår igen. Kan inte bara den där tanden kommag genom snart? Ahh!
När han sov efter sin lunch så satte jag mej för att sola lite :) Sååå skönt va det. Jag hörde Storprinsen gå på gräsmattan med sin lilla gräsklippare hela tiden. Då kunde jag slappna av med!
Fick väl lite färg, mest röd men det är ju med en färg :) Haha! Men det brukar övergå i brunt ganska fort :) Så då tror vi på det.
Tänk att alla hushållssysslor alltid hamnar i kläm när det är bra väder "/ Haha! Men man känner ju kanske inte riktigt för att gå in och dammsuga när det är sol och varmt ute. Det kan man göra en dag då det ska bli lite sämre väder kanske. Va ju knappt att jag ville gå in och laga mat när klockan va runt 16.
Storprinsen han va så trött igår, så han satt och höll på att somna vid matbordet klockan 17,15. Men det fanns ju inte på kartan att han kunde gå och lägga sej då för då hade han vaknat vid 3 inatt. Så vi gick upp för att bada och duscha allihopa. Så då piggnade han till lite. Sen va det ju nattedags för Lillprinsen.

Igår va det ju Lets Dance. Kändes lite knasigt att det gick på en Torsdag.
Jag kan inte förstå hur Svenska folket vill ha kvar Camilla Henemark i programmet. Hon vill ju inte ens vara där.
Och hur kan Anders Timell få åka ut före henne? Vad har folket för smak? Eller så är hela röstningssystemet manipulerat!

Idag ska vi åka och hjälpa min mamma så att hon kan få handla lite. Behöver säkert handla lite själv "/ Suck! Tycker inte jag gör annat ju!
Eftermiddagen spenderar vi hemma :) Får se om vädret tillåter oss att vara ute. Som det ser ut nu så ser det ut att bli en fin dag idag med. Men väderleksrapporten sa helt annat igår "/ Skulle ju behöva rensa i min odlingskrage :) Se om jag kanske hittar nåt kul att odla när jag är i affären idag :)
Nån som har lust o komma på en kaffe i eftermiddag kanske? :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0