120505

God Lördag Sverige!

Sovit så himla gott inatt, inte vart vaken en sekund :) Jag fastnade framför en film igår som började på 8:an kl 21. Utspelade sej på 1800 talet nån gång och handlade om trollkarlar. "Prestige" tror jag den hette. Men vid 22 så kom John Blund med sin skyffel och kastade grus på mej! Så då bäddade jag ner mej i sängen istället. Så har ingen aning om hur den slutade "/

Igår var jag och Lillprinsen iväg och handlade med min mamma. Sen åkte vi med henne hem så han fick i sej lite mellis och jag lite kaffe innan vi skulle hämta Storprinsen på vägen hem.
Väl hemma så hade jag 2 slagna hjältar i bilen. Jag hade ändå kört in bilen på gräsmattan så jag lätt kunde plocka ur matkassarna, så dom fick sitta kvar. Och för första gången på länge så sov Lillprinsen riktigt "länge" efter det att bilen stängts av. Han sov "hela" 40 minuter. Så jag hann packa upp maten och fixa till korv stroganoff som jag och Storprinsen skulle äta till lunch. Men Storprinsen bara sov å sov å sov. Så "lunchen" den åt vi vid 14,00. Efter han ätit så gick han ut en stund.
Jag och Lillprinsen höll oss inne faktiskt. Han hade en sån där sov-vägrar-eftermiddag igen. Men vid 16 fick jag han att sova lite.

Nicke fick åka iväg på ett akutjobb igår kväll. Men han blev inte så sen som tur va. Han kom hem lagom till det va läggning av barnen :D

Idag funderar jag på att ta med grabbarna till Leos Lekland. Men än så länge är det i funderings stadiet :) Hänger lite på om syrran orkar följa med eller inte.
Annars blir det nog en dag hemma så jag kanske kan få grejjat med det jag inte hunnit under veckan då det vart bra väder.
Har hamnat i nån depp-period med, känner mej alldeles hängig och gråtfärdig hela tiden. Orkar inte riktigt med att göra mer än ta hand om mina Prinsar! Vet inte riktigt vad det kan vara men det går väl över som det brukar göra.

Detta blev inte så långt inlägg, men håll till godo!


Kommentarer
En chic mammas bekännelser

det gick ju kanon :) dock blev freddan skadad vilket är super tråkigt :/



vi skall på sexårs kalas så skall snart åka, sen har vi packat !



själva vad händer hos eR?

2012-05-05 13:58:38
URL: http://frureinhold.se



Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

Hej! Va med och tävla i min blogg om att vinna en mini goodiebag som är värd 200-300 kr ;).



"Obs! Om denna reklamen stör dig så ber jag ursäkt"



MVH//Jummi Von Minji

2012-05-05 16:07:19
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0