Lunchbrejk!

Uff vad mätt i magen jag är!
Idag serverade jag potatismos och korv till herrn (givetvis hemmagjort mos) och det va himla uppskattat, iaf potatismoset!
Jag är så himla dålig på att servera potatis överlag då jag tycker det är sjukt tråkigt att skala potatis :) Och det är jag alldeles säkert inte ensam om :) Haha!
Han satt och sortera ut moset och åt det först :) Sen frågade han om han fick av mitt mos då hans va slut :D

Nu sitter jag och Storprinsen och tittar på Nalle Puh! Jag lovade han att han fick titta på film efter maten om han åt riktigt duktigt, vilket han gjorde. Försökte få honom att titta på "Nalle Puh & Heffaklumpen" då jag inte sett den innan, men icke! Det blev en annan Nalle Puh iaf. Bättre än "Musses Klubbhus", "Jake & Piraterna", "Små Einsteins" och allt annat skräp som går på Disney Junior!
Jag har inget dåligt samvete alls för att vi inte kan vara ute idag. Vi är ute så fort det är väder till det så det är skönt att vara inomhus idag!
När kaffet är i magen ska jag gå upp och städa badrummet tänkte jag. Om jag inte hamnar i nån matkoma av nåt slag :) Haha!

Har ni haft en bra dag hittills?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0