Torsdag 25/10

God Torsdag!
 
Löningsdag och allt idag. Fast här har vi redan betalat räkningar och allt igår. Så är det när sambons chef fixar in lönen nån dag tidigare :D Och det är ju aldrig fel :D
 
Storprinsen va på dagis igår, och medans han var där så va vi hemma bara. Lillprinsen sov och jag passade på att ringa lite samtal. Och tiden bara rann iväg och det va snabbt dags att hämta Storprinsen igen.
Handlade lite lunch på Larssons och åkte hem och fixade till det. Nån kycklinghistoria med pasta som man fräser på i stekpannan i 10 minuter sen är det klart :D Snabbt smidigt enkelt och gott! Tyckte det smakade ytte pytte lite vitlök men brydde mej inte så mycket. Men när vi kom hem till mormor, efter vi vart och hämta grinden mitt i urskogen, så tyckte hon vi alla tre stank vitlök :D haha!
Blev en snabbvisit hos mormor eftersom klockan va såpass mýcket när vi kom dit. Så vi åkte hem och åt lite och bara va.
Kidsen va hemskt tjuriga och gnälliga :( Och pappa va givetvis iväg och fixade nånting.
 
Idag ska jag och Lillprinsbus åka och handla med mamma/mormor medans Storprinsen är på dagis och busar av sej.
Och i eftermiddag är det lugna gatan. Bara det däringa vanliga som jag inte ens tänker nämna :D Haha! Ni kan la det nu :)
 
Det va allt för mej, tack och hej!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0