Fredag 14/9

God Fredag!

Vaknar upp till ett regnigt och dystert Roasjö. Enda fördelen med det är att man får tända mysljus på morgonen :)

Sicken dag igår! Oj vad jag grejade :) Medans Storprinsen va på dagis och Lillprinsen sov så fick jag upp en text i hallen.
Tiden bara rusar iväg när man grejjar. Så de 3 timmarna gick ju überfort! Men när jag hämtat hem honom så fortsatte jag. Barnen va så snälla och lekte med varandra och lät mej grejja klart. Satte upp 2 tavellister och gardiner i hallen med. Sicken förändring. Riktigt nöjd blev jag!
Sen sov Lillprinsen en stund och jag och Storprinsen myste i soffan innan det va dags att börja med middagen.

När vi ätit så va det dags för bad och dusch. Alla tre grabbarna badade och jag duschade. Så smidigt att kunna göra så!
Sen va det sänggång för Lillprinsen. Storprinsen gick och la sej strax därefter.

Idag är det som vanligt dagiskörning. Sen hem och grejja lite. Och när vi hämtat Storprinsen beger vi oss till stan för lite handling.
Får se om vi tar en sväng om mormor eller hur vi gör!

Det förväntas ju bli totalt skitväder idag så vågar inte tända i pannan riktigt. Dessutom måste jag kasta in lite ved innan jag kan tända upp. Och känner faktiskt inte riktigt för att gå ut i skitvädret just nu. Får bli senare. Men med min vanliga tur så går la strömmen när jag tänt upp!

Hoppas ni får en fin dag trots det dystra höstvädret!

~ Puss & Kram


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0