Lördag 1/9

God Lördag!

Igår va det återigen dags för dagis för Storprinsen. Det va riktigt jobbigt att lämna honom igår. Han började gallskrika när vi närmade oss dagis. "Mamma jag vill inte gå dit!" "Mamma jag vill vara hemma med dej!" Neeeej Mamma, jag vill inte!"
Usch vilket dåligt samvete jag hade när jag gick därifrån :(
Men alting hade gått jättebra, bara han kom igång och leka.
När vi hämtade honom så skulle vi åka till Fina Therese med ett bord som hon skille ha. Träffade även bobbo! Va hos mormor en sväng innan vi åkte hem.
Kvällsmaten igår kom från Larssons livs :) Revben! Mums.
Jag hade tänkt vi skulle äta tacos, men det ville inte pappa Nicke.
Efter maten blev det som vanligt mys innan grabbarna skulle lägga sej.

Inatt fick vi besök i våran säng strax efter kl 2. Då kom Storprinsen ner som antagligen hade drömt nånting. Jag hörde honom strax innan han kom ner och då va jag uppe och kollade till honom. Men då sov han. Kanske jag väckte honom när jag gick ut..?
Men han la sej jämte mej och somnade så skönt så. Nackdelen med att ha honom i sängen är att jag sover så jäkla dåligt. Och ont i ryggen får jag.
Men men.. Nu låg han tätt intill sin pappa och sussade så gott så! Mysigt!

Idag har vi inga som helst planer.
Mer än att jag kanske måste ta hand om hemmet idag! Det ser ut som ett slagfält! De senaste dagarna har bara inte lusten, för det, infunnit sej.
Så får nog passa på nu när Pappa Nicke är hemma..


Men hoppas ni får en fin dag iaf!

~ Puss & Kram

 

Sweeeeet :)

 

Han försökte attackera mej med en sked :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0