Lugna gatan

Nej, det blev en lugn dag hemma idag. Trött som attan är jag och ligger faktiskt just nu i sängen en stund! Inte likt mej, jag vet! Men så trött är jag!
Lillprinsen sover i sin säng och Storprinsen somnade i soffan. Han får sova där en stund så kan jag vila lite.

Jag har lovat Storprinsen en riktig dag imorn, så jag hoppas jag är piggare då. Så jag lovade honom McDonalds och Leos Lekland!
Pappa Nicke ska ju jobba imorn med :( Så tråkigt!

Och jag kommer verkligen inte på vad jag ska skriva på den satans uppgiften. Det står liksom still!
Uscha! Blir la dåligt betyg på den med :(
Nää det tror jag inte. Detta är sånt jag kan!
Äsch, får fundera lite till! Den ska ju inte va inne förrän imorn :P haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0