Måndag 21/1 2013

God Måndag!

Ny vecka nya tag!

Igår packade jag barnen i bilen lite efter 10 och åkte mot mormor. Tänkte att Lillprinsen kunde få lite lunch där innan vi andra åt lunch på McDonalds. Han kan ju inte riktigt äta det. Men tju fick jag. Han ville inte ha nån mat. Han har blivit riktigt kilog med mat nu. Precis som sin Storebror :(
Men han fick lite pommes när vi åt. Sen åkte vi bort till Leos Lekland! Storprinsen kunde knappt vänta :) Han va så ivrig! Men så roligt han hade :) Så kul att se honom springa runt där alldeles lycklig!
Lite innan 15 åkte vi hemåt för deras farfar skulle komma en sväng.

När dom åkt så gjorde vi inte så mycket egentligen. Barnen badade lite och sen var det slapp i soffan.

Idag är det nya tag i skolan som gäller. Skickade in min kalkyluppgift igår så får se vad resultatet blir på den...
Så idag är det marknadsföring som gäller. Jag har sagt det förut och säger det igen. JAG HATAR MARKNADSFÖRING!
Barnen ska som vanligt till dagis :) Så det är en vanlig dag här :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0