Måndag 28/1 2013

God måndag!

Då påbörjar vi en ny härlig vecka!
Helgen gick lite väl fort bara :(

Lite efter 10 så packade vi in oss i bilen och åkte till grabbarnas farbror för fika :) Hade lite ljus här till Emma som vi lämnade med :)
Efter vi varit där så gjorde vi ett stopp på McDonalds för att få lite mat i magen innan vi åkte till Nickes kusin :) Storprinsen va jätteduktig med maten igår. Trots att han åt massa fika hos farbror så åt han jättemycket mat :) Men när vi kom till Nickes kusin så ville han ju inte ha nån fika :) Och det gör ju inget :)
Barnen busade på och härjade :) Storprinsen fick prova Elias Nintendo DS och det va koncentration på hög nivå :)
Vid 17 så åkte vi hemåt för att äta kvällsmat och lägga barnen, det är ju trots allt dagis idag :)

Själv va jag som vanligt inte sen i säng. Kommit in i nån dum grej, går och lägger mej supertidigt och sover alldeles för länge så jag är ju astrött när jag går upp. Men det är svårt att tvinga sej sjäv va uppe på kvällen när man e sjukt trött och att Nicke går och lägger sej tidigt!

Idag är det bokföring och bokslut som gäller. Massa nya saker att lära mej! Kikade lite på det i lördags men kunde inte riktigt koncentrera mej så jag fattade inget och la ner det. Så idag är det 100 % som gäller.
Annars är det de däringa vanliga. Elda och grejja lite emellan när det blir för mycket i huvet.
Se om jag hinner montera Storprinsens gamla stol på Lillprinsens plats idag.
Så jag har en bilstol till salu om det är någon som känner någon som behöver en :) En Britax 0-15 kg :)

Nej, nu blir det lite mer kaffe innan det är dags att väcka barnen, om jag behöver det idag dvs :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0