Hektisk Helg =)

Helgen har vart fartfylld kan man säga. Älskling fyllde år igår så vi hade hela tjocka säkten här på fika, o inte kan dom komma i omgongar heller utan helst alla på en gång. Har inget emot dom men då vi bor så litet så hade det vart bra om dom nån gång kunde komma i omgångar. Men det blir snart ändring på det med. Så hela lördagen gick ju åt att vara trevlig mot allt folk. Hans farmor o farfar var här med, kan inte påstå att dom är här så ofta och tur är väl det. Fick ett GRYMT snyggt skåp som han gjort själv..Han hade lagt ner 111 timmar på det.. Han är ju panchis så han har väl tiden om man säger så ;) haha.. Jag var helt mållös när dom bar in det. Kan fortfarande inte ritktigt förstå hur fint det faktiskt är. ska bara lacka det nu i veckan med så blir det super nice.
Sen på kvällen var det lite folk här, drack lite öl o så. Fröken Karlsson fick allt i sej ett par groggar hon med ;) men inte var jag dålig imorse inte.. Haha..

Idag var vi över hos grannen o fika på förmiddan, vi hade jue lite tårta över som vi tog med oss. Sen bar det av till skogen och fixa lite med våran ved vi har där. Måste kapa o klyva nästa helg.. så om det är nån frivillig så vet ni vart vi bor ;) haha.. Sen åkte vi hem o duscha lite o åkte till stan o köpte ny jacka till Älskling, sen åt vi lite o handla inför veckans mat o sen så hamnade jag här. Ska fixa lite käk till imorn kanske..  Så jag har umgåts en hel dag med älskling! Det känns jättebra, var längesen vi ick en hel dag ihop, men nu är han över hos grannen o hjälper honom med hans ved. Men nu ska jag inte göra allt för mycke förutom mat så det kan va skönt med lite tid själv med.

Hoppas ni kommer på festen med förresten! Senaste svarsdatum 20/4.. Ni kommer väl ihåg att lämna besked?

Tjipp Tjipp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0