WOW!

GOD MORGON!

Helt fantastiskt väder ute idag. Ut o sätta sej i solen o dricka sitt morgonkaffe kanske? Måste bara slänga i mej en karta ipren eller nåt först så den här hemska hemska mensvärken kan försvinna, har haft den hela natten verkligen. Vaknade nån gång imorse när Älskling passerade förbi vardagsrummet om o om o om igen. Och han är inte direkt den personen som respekterar att det faktiskt ligger någon där o sover. Han är inte tyst direkt. Guud vad arg jag var, men jag höll tyst för en gångs skull.

Idag blir det att hämta mamsen, tvätta bilen kankse. Känns ganska meningslöst att tvätta bilen faktiskt när man bor som man gör. Men man måste det för att den ska vara fiin.. Fick ägarbytespapper på Audin igår WIHOOOO! Äntligen är den borta o kommer ALDRIG ALDRIG mer in hos oss. Känns rätt gôtt faktiskt.. Nu behöver vi inte kasta ut mer penga rpå den då =)

Nu ska jag gå o dö en stund tror jag, mensvärken tar kol på en!

Hej svejs gnus o gnejs! =)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0