ytterligare en seg dag

Då ligger jag nerbäddad i soffan med mina näsdukar o datorn i knät. Bra o ha laptop sånna här dagar. Ligger o tittar på lyxfällan på tv3. Finns nog inge bättre o titta på tror jag, har dock inte kollat men..

Va inne hos mamma en sväng idag. Blev lite kaffe o massa vila på hennes soffa. Messade med Elin som hade tråkigt, hon mötte upp mej på City så vi handla lite så vi skulle göra lite mat. Blev stuvade mackisar o stekt korv. Sen titta vi på film. " Jag vet vad du gjorde förra sommaren " Grymt längesen jag såg den nu. Ryan Phillipe! Oh my god säger jag bara. Hur kan en människa vara så grymt sexig? Smått avundsjuk på Reese Whiterspoon är man ju.  ;)
Lite tråkigt att han inte är med så länge i filmen bara =(


- nån som håller med mej om att han e grymt sexig?

Nu ska jag kika om det finns nåt bra på teven..

Najti najti

Kommentarer
Jeanette

fast dom har jue skilt sig nu för ett bra tag sen (;

2008-07-08 14:33:06
URL: http://[email protected]




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0