Längesen

Ditt fullständiga namn: Jessica Eva Karolina Karlsson
Längd: 173 cm
Familj: Mamma, Jenny, Jeanette, Jörgen, Annelie och pojkvännen Nicklas
Födelsedatum: 830301
Hur bor du & med vem/vilka: Bor med min pojkvän i Roasjö
Sysselsättning: Jobbar
Spelar du något instrument: Oh, God no!
Vad vill du ha just nu: Sommar och sol
Vilka sjukdomar har du: Inga tror jag ;p
Fobier: Hatar små utrymmen , och spindlar
Har du körkort: Självklart
Åsikt om jultomten: Han är snäll, han ger mej alltid vad jag vill ha :p
Vill du gifta dig: Har det bra som jag har det, kostar bara massa pengar
Din hårfärg: Blond
Har du glasögon: Nej
Hur ser din plånbok ut: Svart skinn
Favorittv-program: Desperate Housewives, One tree hill och Greys Anatomy
Vad köpte du senast: Dricka, lite mat o chips
Hur mycket pengar har du: Massor!
Hur svarar du i telefonen hemma: Har ingen hemtelefon men i mobilen svarar jag: Ah, det är Jessica eller bara Ja?!
Senast kramat: Nicklas
Vem sov du hos senast: Hemma
Stjärntecken: Fisk
Ögonfärg: Grön gråa
Kall favoritdricka: Coca Cola eller en iskall Öl
Varm favoritdricka: Kaffe eller Thé
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl, cider eller grogg
Säger ofta: Jag ska bara ;)
Saknar du någon: Pappsen
Du fikade senast: Med Tirre
Hur känner du dig nu: Sömnig
Kan du laga mat: Ja, är faktiskt väldigt bra.
När och varför grät du senast: I söndags! Pga min jävla hyresvärd!
Antal kuddar i sängen: 5
Bästa platser på jorden: Hemma tror jag
Favoritfika: Kaffe & Kladdkaka
Favoritgodis: Har inget direkt favoritgodis
Favoritmat: Kina/thai mat
Kammar håret: Sällan då jag har kort hår
Ogillar mest hos folk: Folk som inte kan sköta sitt eget
 På Lördag ska jag: Sova
Skonummer: Stort
Tror på evig kärlek: Nja, evig kärlek är kanske att ta i
De tre dyraste utgifterna denna månad: Tysklandsresan, försäkringen på bilen, hyran
Stockholm eller Uppsala: Har inte vart i Uppsala så det får bli Stockholm
Vad sålde du senast: Audin!
Vad skulle göra din dag: Att få flytta tidigare


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0