Julstäd!

Hå hå jaja! Nu har jag äntligen städat färdigt! Dammat, dammsugit, torkat golven, plockat, fixat och donat! Men måste tacka mina svärpäron som var här och hjälpte till! Annars hade jag inte vart klar nu. Prinsen skulle minsann hjälpa till han med. Han snodde både dammvippa och trasa för mej. Sötnos! Sen kom dammsugarn fram och då skulle han ha den med. Haha! Men sen vart han så utmattad av all städning så han gick och la sej så vi fick göra klart. Men nu sitter han i sin puff, äter russin och tittar på Mora Träsk!
Själv väntar jag på att pappa Nicke ska komma hem så vi kan göra lite mat. men han hade avslutat "plogningsuppdraget" nu och var på väg till Rångedala för att lämna hjulastaren. Sen kommer han hem och myser med oss ♥ Blir middag och adventsmys i soffan!

Vad har alla gjort idag?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0