Barnprogram

God morgon kära läsare!

 

Har sovit underbart gott inatt. Ända fram till 05,40 då Prinsen minsann ville gå upp. Men han va ju inte helt galen utan jag han röka, kissa, sätta igång kaffet och värma på hans ”lelle”

Han har dom senaste mornarna vart en sån myskille! Inte alls så brôtig som han brukar vara och tömma sina ”leksaksbackar” på alla leksaker så fort han bara kunnat! Utan nu är det massa mys till den underbara kanalen ”Boomerang” Den visar sånna barnprogram som visades när jag var liten, typ ”Gråben och hjulben” ”Top Cat” ”Tom & Jerry” ja massa bra tecknat är det helt enkelt. Så nu slipper vi dom häringa pedagogiska programmen på Playhouse Disney! Jag kan inte hjälpa det men jag klarar inte av Musses Klubbhus. Det är alldeles för pedagogiskt för mej. Det blir nästan lite pinsamt. Fattar ni vad jag menar? Nån som sett det som fattar? Likadant är det med Små Einsteins! Herreguuuuud! Jag blir tokig!

 

Nog om barnprogram! Idag ska jag inte göra nånting! Och jag säger som min vän Tarja, att göra ingenting innebär: Köra Prinsen till dagis, tömma diskmaskinen, fylla diskmaskinen, tvätta och hämta Prinsen igen..

Annars var det nog inget mer! :) haha

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0