Barnvakt + Gekås!

Om en stund kommer min syster och lilla Bellis hit. Vi ska passa henne medans mamma Jeanette får handlat och städat inför den stora dagen imorn. Sen när hon hämtat sessan ska vi ta en svänga till Gekås :) Min syster med familj åker från Stockholm vid 8 tiden och jag hoppas att dom står på lite och inte tar några pauser. Så vi hinner med Gekås :) Det tar ju ändå en stund att traska igenom det. Och nu när det har blivit ännu större så tar det ju ännu längre tid.

Hmm tyckte ju att jag hade en hel massa att skriva här idag ju. Men det försvann. Jag återkommer lite senare istället då :p

Kommentarer
Tarja

Jag kan bara säga, vässa armbågarna och ta fram ditt kundvagnskörkort igår var det kaos där.

2010-09-25 07:52:39
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Okok.. Kundvagnskörkort ha jag inget :p

Men jag tar fram den stora pennvässaren nu då :)

2010-09-25 09:02:02
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0