Sol, regn och blåst!

Ja! Så kan man ju sammanfatta vädret vi haft idag. Har vart riktigt tråkigt väder.

Vi va hos Prinsens mormor en sväng, åkte runt 10 och kom hem vid 14 igen eller vad klockan nu va. Jag satt hos mormor och ringde på lite jobb dock ingen större framgång. Jag har mailat iväg ett CV till idag. Och han jag pratade med på det företaget lät väldigt positiv när jag berättade mina meriter :) Så vi hoppas att han kommer att kontakta mej. Jag fick ju allt hans "personliga" mail. Eller ah, den som går direkt till hans jobbmail :) Så nu vet jag ju att han kanske inte kommer att "tappa bort" mitt mail..

Det gick inge vidare att lägga prinsen denna eftermiddagen heller, det va samma visa som igår bara det att han inte ens slummrade till idag. Han låg i sin säng ca 2 timmar skrek och pratade om vart annat! Det va lite påfrestande vill jag lova att höra på han sammtidigt som man upptäcker att Wordprogrammet slutat fungera och det är där i jag har skrivit min CV. Suck! Bara att skriva om det i Wordpad. Såg ut som hejkon bejkon när jag var färdig. Men jag skrev en liten förklaring i mitt mail till den här personen att jag ber så hemskt mycket om ursäkt men mitt program sa upp sej :) Hoppas bara han godtar ursäkten :)

Nu väntar vi på att Prinsens gudmor ska komma, Prinsen själv har ju kastat in handuken och sagt god natt :) Men dom träffas ju imorn.. Hon är så efterlängtad. Jag har gått nästan hela dagen och väntat på att hon ska komma.. Väntat förgäves då kan man säga :p hehe.. Men hon skickade inte mess förrän kl va runt 16 och sa att hon skulle komma sent.. Men men, hon har ju massa folk som vill träffa henne nu när hon e hemma.

Imorgon har vi inga planer alls. Känner för att hitte på nåt!

Någon som har nåt trevligt förslag?
Kaffe någon?

Nä! Nu ska jag hugga in i popcornskålen! Sen är det ju dax för...... Wait for it..........IDOL!

Sov gott!

Kommentarer
tarja

Jag ska nog hugga i popcornskålen idag. Har varit så sugen på det i några dagar nu!

2010-09-16 21:27:59
URL: http://lillamammabitchen.blogg.se/



Jessica

Popcornen hade nog vart goda om jag hade känt vad dom smakade =)

2010-09-17 09:09:22
URL: http://lillafrokenkarlsson.blogg.se/




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0