Torsdag morgon

Hujeda mej! Inatt har varit den hemskaste natten på mycket länge! Jag har hostat mej genom den typ! Kan inte ligga på rygg, kan inte ligga på mage, åt en sidan kan jag inte ligga heller.. För jag bara hostar! Suck!

Nicke kom o väckte mej strax innan 5, för han behövde minsann ett par kallifjonger. Och dom ligger på övervåningen. Så han tyckte jag kunde hämta de så inte Prinsen vaknar. Hyggligt va?! Han ska på firmafest ikväll så han kommer inte hem förrän efter de. Ska bli skönt med lite mammatid ikväll. Jag, chipsen och IDOL! Haha!

Hoppas på att jag kan sova lite idag när Prinsen är på dagis, för jag är helt slut! Efter han vart på dagis ska vi till stan och träffa moster/gudmor. Sen blir det nog inte mycket mer idag faktiskt..

 

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0