Underbart!

Vi provade att ge Prinsen lite tjockare välling i fredags kväll.. Resultatet blev att han sov till klockan 6 =) Och även till idag! =) Mommy happy!

Igår var vi hos Brorsan som fyllde år. Presenten från mej var en kväll med bio och mat! Kände att det va så längesen vi fick lite kvalitetstid så nu var det dax att hitta på nåt. Så vi bokade den 25:e september men vi får kanske boka om det till helgen efter det. Vi får se! Men jag hoppas han blev glad iaf =)

På kvällen igår var våran kompis och Prinsens favorit Johan här och åt lite middag med oss.. Helstekt fläskfilé, pommes, beasås och sallad :D Efter middagen åt vi lite fruktcocktail med vaniljsås ocg tittade på Vampires sucks! Den hade sina roliga stunder =) Och som alla parodifilmer är den lite överdriven naturligtvis..

Idag är det meningen att vi ska till Djurparken, Nickes jobb bjuder =) Men jag vet inte riktigt om jag känner för det då det regnar ute. Och med tanke på att Prinsen springer runt och nyser hejdlöst, kliar sej i näsan och bara snorar. Känns inte som en god idé då.. Men vi får se hur vädret är när det är dax att åka..

Imorn är det dax för lite jobb igen, får se om vi får tag på en lånebil till Nicke annars måste jag ju sluta kl 16. Dessutom måste jag gå upp aptidigt för att köra han te jobbet! Hoppas det finns nån vänlig själ som kan låna ut en bil ett par dagar..


Snodde den här på min systers blogg.. Kan va lite kul.

Vem är du och vart kommer du ifrån?
Hur hittade du till min blogg?
Varför läser du just min blogg?
och till sist..
Något ni vill att jag ska sluta skriva om alt. skriva mer om?



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0