120405 - kvällen

Ujj så trött jag är nu. Det tar på krafterna att vara och handla med min mamma. Hon har inhandlat en ny teve idag och lite annat smått och gott till sej själv :)
Efter vi lämnat av det hos henne så åkte vill City Gross då hon skulle handla lite till påsk då hon får middagsbesök på lördag!

Sen skulle vi ju som sagt till Skene och köpa trädgårdsmöbler, men med min vanliga tur med möbler just nu så var dom slutsålda och kommer inte in i lager igen :( Damn! Så imorn blir det en sväng till Lockryds Trädgårdsmöbler innan vi ska in till stan. Och på måndag blir det en sväng till Ikea och inhandla en säng till Storprinsen. Jag får ge mej denna gången och hitta en annan säng. Den sängen jag egentligen vill ha till honom verkar vara såpass populär så det är svårt att få tag på en begagnad, och en ny harvi inte råd med. Så då köper vi en som är likvärdig istället. Så nu ska vi åka (hör och häpna) HELA familjen (Nicke med!) och mormor med såklart, till Ikea på måndag! Yayy!

Kan man gå och lägga sej nu (19,50)? Skulle kunna tänka mej det iaf. Är såååå tlött!

Jaja! God natt ändå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0