120418

God Onsdag folket!

Inatt har ingen av barnen varit vakna, eller ah, Storprinsen drömde nog nånting så jag fick gå upp till honom och sitta hos han en stund, sen somnade han. Men för övrigt har jag sovit som en kratta. Vaknat varannan timme ungefär. Vet inte varför bara. Så jag har väldigt ont i mitt stackars huvud idag.
Får se om kaffet kan ändra på det :)

Igår så va det ju lite sisådär med vädret. Ville inte riktigt ge mej ut med bilen med sommardäcken på när det snöade så. Så vi avvaktade lite. Vi kom iväg så småningom. Vi skulle följa med mamma/mormor så hon skulle kika på en ny soffa :)
Sen handlade vi lite. Storprinsens välling va helt slut så det va ju därför jag gav mej ut. Annars hade vi nog stannat hemma i skitvädret.
Men vi va inte iväg så länge. Eftermiddagen spenderades hemma, lugnt och fint. Storprinsen ville inte äta igår heller så jag fick slänga till honom en flaska välling så han fick i sej nånting iaf. Så jag är riktigt glad att han dricker välling när det kommer till sånt här då han inte vill äta vanlig mat.
Grabbarnas farfar och hans Nina va här igår för att gratta Nicke som ju fyllde år förra veckan. Nicke skulle ju iväg på möte men dom stannade kvar ändå. Storprinsen va så glad så han glömde av att det kliade på hela kroppen och det behövde han nog :)
Ska ringa till VC idag och se om dom vill/kan skriva ut mer Tavegyl till honom. För utan det i kroppen får varken jag eller han sova om nätterna. Och en trött mamma är ingen rolig mamma, som Kicki sa :) Så jag hoppas dom kan skriva ut lite till :)

Idag blir det att vara hemma. Just nu känner jag absolut inte för att göra nånting alls. Men det är väl huvudvärken som pratar. Men det blir väl en del plockande och grejjande om jag känner mej själv rätt. Har lite svårt att sitta still om man säger så :)
Skulle behöva dammsuga så det blir det nog. Dammsög i Lördags men det syns ju fan inte. Kanske åker skurhinken fram med :) Vi får se!

Thats all folks!

Puss & Kram


Kommentarer
Fiddeli

Men va hände jag svarade ju dej igår....hmmm jaja jag skrev iaf att jag tyckte den nya va görasnygg, fast denna e oxå snygg, men jag tycker du ska prova den nya å ångrar du dej e de ju lätt att byta tebax<3 Kramizar

2012-04-19 06:34:24




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0