12:e Januari 2012

Rena busvädtet är det idag. Meen inget o gnälla över.. Det ska tydligen va så :)
Man kan ju faktiskt hålla sej inomhus när det är sånt här väder. Och det är precis vad jag tänker göra! Ska bara ut när Storprinsen ska lämnas och hämtas på dagis. Annars blir det bara massa myys!

Nu är dopet återigen flyttat! Dopkorten är beställda så nu är det ingen återvändo. Jag kan inte hålla på att flytta det mer för att det ska passa alla. Så nu får det bli som det blir helt enkelt! Jag är redan rädd för att Lillprinsen inte kommer i dopklänningen :/
Han är som bekant en liten tjockis! :) Haha! När vi va inne på Barn i måndags kväll så skulle han vägas. Jag blev lite nervös för att vågen skulle gå sönder. Hehe! Jag vet ju att han är lite stor, men ett tjockt barn är ett glatt barn! Så är det bara! Jag kan inte direkt sätta honom på diet! Anyway! Vågen stannade på 6920 gram! Jisses tänkte jag, han är ju bara 2,5 månad. Men när jag sedan kollade i Storprinsens bok så vägde han ungefär detsamma när han var 3 månader! Så det är inte så stor skillnad!

Nää nu ska jag strax väcka den stora trollungen! Så han kommer iväg till dagis!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0