Tisdag 17/7

God Tisdag!
 
Idag vaknar vi upp till klarblå himmel och inget regn. Men det ändrar sej säkert "/
 
Igår så åkte vi en sväng till syster/moster och kusin Isabell. Barnen busade och bråkade om vart annat som vanligt :) Vi åt lite lunch och sen va vi tyvärr tvugna att åka. Skulle åka och hämta en kärra och sen hämta virke till altantaket. Jag som avskyr att köra med kärra. Men det fick riktigt bra faktiskt. Så länge jag slipper att backa och behöva vända på trånga utrymmen. När vi kom hem slängde jag ihop en pannkakssmet och grejjade lite. Syrran ringde och gnällde lite över att hon inte hade nån barnvakt då dom ville åka och kolla på en bil. Men det löste sej ju och jag testade på livet som 3-barns mamma igen. Det gick jättebra, inget gnäll efter mamma eller pappa. Hon och Storprinsen härjade loss ordentligt. Strax innan klockan 20 kom dom och hämtade henne igen. Då ville Storprinsen ha macka och gå och lägga sej. Jag och mamma satt uppe en stund och kikade teve. Men vid 22 var det dags för mej att krypa ner i sängen.
 
Idag ska jag först åka och hämta mer prylar till altantaket som vi inte tänkte på igår. Sen ska jag köra hem mamma och jag och grabbarna åker till Fina Fia en sväng. Ja jag vet att det bara är tisdag men det passar bättre idag än imorn. Hehe! Blev ju ingen dejt förra veckan då Storprinsen va sjuk så nu har jag nästan lite abstinens efter lite Fia-snack! Haha!
 
Häpp! Mer kaffe och mys med Lillprinsen som precis kom upp!
 
Mammas tuffing ❤

 

 

 

Kusinmys i fotöljen ❤


Kommentarer
Fiddeli

Ja jisses va jag saknar Er, mina goingar :) Puss på er

2012-07-17 09:38:53



En chic mammas bekännelser

då tänker vi samma :) skönt att höra !!

har ni haft en fin dag? :)

2012-07-17 15:46:08
URL: http://frureinhold.se




Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0