Torsdag 12/7

God Torsdag!
 
Återigen vaknar man upp till regn. Börjar ge upp hoppet om sol och värme nu.
 
I går så va vi bara hemma. Hade en riktig pyjamasdag! Lillprinsen ville inte riktigt sova ordentligt under dagen. Han la sej inte en gång utan protest :( Nånting är det som stör honom! Men vad?!
Storprinsen va näst intill feberfri och ingen alvedon behövdes alls under dagen. Skönt att det går åt rätt håll nu. Men han har ingen ditekt aptit och det oroar jag mej lite för. Han ville inte ha välling igår morse eller igår kväll. Men nu på morgonen ville han det. Får se om han dricker upp det bara "/
 
Idag blir det troligtvis en hemmadag igen. Får se hur Lillprinsen ter sej! Har inte så mycket att skriva idag känner jag!
 
Känner mej fof på lite dåligt humör. Och har känt så ett par dagar nu! Men tror jag har kommit på varför. Men det tänker jag faktiskt inte ta här heller!
 
Nä nu får det vara bra för nu!
Hoppas alla får en fin dag idag!

Glad kille :) Mammas stjärna!

 

Sov sött! Mamma älskar dej ❤


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0