Lördag 30/6

God Lördag Sverige! 
 
Sista Juni idag. Oj vad tiden försvinner. Och sommaren den regnar bort för oss :(
 
Gårdagen va väldigt lugn faktiskt. Körde Storprinsen till dagis, jag hade utvecklinssamtal. Hon hade bara positiv saker att säga. Och det va ju roligt. Samtidigt är det ju svårt att se hans utveckling när han är så kort stund på dagis. Men det va väldigt positiva sker som sades. 
Sen åkte jg och Lillprinsen hem så han fick sova lite och jag fick i mej lite frukost. 
Så när vi hämtade honom igen va det ju dags att tömma hans fack på kläder och dylikt. 
Och Solveig jobbade sin sista dag på dagis igår :( Hon kommer bli saknad! Men vi kommer ju träffa henne då hon bor här i Roasjö med. 
Vart en lugn eftermiddag. Lagade lite lunch och sen tittade vi på en film och busade lite. Lillprinsen tog sin eftermiddagsnap så jag och Storprinsen fick lite kvalitetstid :)
Pappa Nicke kom hem vid 16-tiden. Vi gjorde tacos och sen va det bad och dusch för hela familjen. 
Eftersom Storprinsen inte sovit nåt på dan så va han ju supertrött. Han höll på att somna under maten. Och efter badet så somnade han i fotöljen innan han ens fått vällingen :) Haha! Men vi fick i honom vällingen och innan klockan va 19 så låg båda barnen i sina sängar och sov :D Mycket härligt! 
Men sen började det ju åska så vi fick ju dra ut allt och vi gick och la oss vid 21. 
 
Idag ska jag åka ner till Sätila för att hämta 2 stycken strålkastarhus till bilen, fick se igår att den ena hade gått sönder :( Men jag hittade billigt på blocket :) 
Sen ska väl Pappa Nicke byta detta och vid 16-tiden så ska vi åka till Aplared för att ha myskväll med familjen Vourela-Hall. 
Annars blir det nog lite tvätt och plock idag skulle jag tro. Måste passa på att handla lite när jag ändå åker förbi Willys idag.
Storprinsen blev helt förstörd när jag sa att jag glömt att köpa fredagsmys. Men till honom har jag ju köpt till :) Men det vet ju inte han :) Men det va så roligt och se hur han reagerade när jag sa att vi glömt detta :)
 
Nä! Nu ska jag mysa med mina barn som är vakna båda rvå!
Ha en fin dag!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0