Lördag 9/2

God Lördag!

Riktigt morgonpigga ungar här idag. Its gonna be a looooooong day!

Efter jag lämnat kottarna på dagis igår så åkte jag hem och gjorde mej lite kaffe, startade upp datorn. Kollade runt lite på facebook och lite bloggar.
Sen körde jag igång med mitt slutprov, jag tänkte att det inte var nåt att hålla på, det ska ju göras :)
Hade en timme på mej, så vid 8,45 var jag klar :)
Funderade på vad jag skulle göra resten av dagen :)
Men jag öppnade böckerna för den nya kursen som startar på måndag, läste kapitel 1 & 2 och gjorde lite övningar :)

Sen var det dags att avsluta dagen kände jag. Grejjade lite hemma innan jag åkte till Svenljunga för att hämta ett paket, köpa inslagningspapper och sen åkte jag vidare till Sexdrega för att hämta revben till kvällens mat :)
Hämtade upp grabbarna och när vi kom hem så va, till deras stora förtjusning, pappa och mormor hemma :) Yayy! Det va grejjer!
Vi åt och sen badade och duschade vi innan vi tog kvällen.

Idag blir det nog lugna gatan! Kanske lite städning om jag orkar.
I eftermiddag så kommer min extramamma med. Vi ska som sagt iväg ikväll så dom ska vara barnvakt :)

Känner för att baka lite, får se om det blir så :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0